Menu Close

Corrections: Aug. 7, 2022 – The New York Times

An article on Page 9 this weekend about six podcasts centered on political scandals and upheaval refers incorrectly to the producers of “The Fault Line: Bush, Blair and Iraq.” They are Somethin’ Else and Sony Music Entertainment, not the BBC.

An article on Page 4 this weekend in regards to the bodily and emotional dangers theater performers face misstates the identify of a corporation serving to to form performances of bodily contact onstage. It is Intimacy Directors & Coordinators, not Intimacy Directors & Choreographers.

An article on Page 13 this weekend about 5 traditional sci-fi summer time films from 1982 misstated which Philip Ok. Dick work “Blade Runner” was tailored from. It was tailored from Dick’s novel “Do Androids Dream of Electric Sheep?” not from one in every of his quick tales.

An article on Page 8 this weekend about New York’s teen punk bands within the Seventies misstates the identify Arthur Brennan adopted when he ran away to New York City to affix a band. It was Darvon Staggard, not Darvon Stagger.

A assessment on July 24 about “A Way Out of No Way,” by Senator Raphael G. Warnock of Georgia, misspelled the given identify of the opposite United States senator from Georgia. He is Jon Ossoff, not John.

An article final Sunday about seasonal Native American celebrations and competitions throughout the nation incorrectly described Grand Entry. It is the start of the competitors, not the start of the season.

Because of an enhancing error, the On the Market function final Sunday misspelled the surname of a contributing reporter. She is Claudia Gryvatz Copquin.

An article on July 31 about fracking misstated the sort of firms that funded America’s fracking growth. They had been non-public-fairness firms, not enterprise-capital firms.

Errors are corrected through the press run each time potential, so some errors famous right here could not have appeared in all editions.